Tilmelding som frivillig hos Bork Festival


Intro

GENEREL INFO /REGLER /RETTIGHEDER FOR MEDARBEJDERE ALLE MEDARBEJDER SKAL LÆSE DENNE GENERELLE INFO INDEN DE MØDER PÅ VAGT

Kære medarbejder Så er vi på banen igen… Vi glæder os enormt meget til at afvikle en helt fantastisk festival sammen med dig Uden dig og alle andre medarbejdere ville festivalen ikke kunne eksistere. Vi håber, du får en god vagt og at du vil være med til at værne om vores gode ry som en professionel afviklet festival. Som medarbejder på Bork Festival får du følgende som tak for hjælpen:

• 1 festival t-shirt – det er ikke et krav du bruger den på festivalen.

• Plads-armbånd gældende til festivalpladsen alle 4 dage.

• Vi sørger for mad og drikke til dig, når du er på vagt. Du får udleveret en mad-billet, når du tjekker ind på din vagt. Husk at tjekke ind hver dag i medarbejder registrering for at modtage din mad-billet. Spisetider kan ses i infomappen på dit arbejdssted. Der serveres frokost og aftensmad (ikke morgenmad)

• Hvis du arbejder 8 timer eller derover, får du 1 stk. valgfri dagsbillet til koncert- teltet. Dette aftales med din formand. Billetten kan ikke overdrages til andre. Du skal medbringe gyldig BILLED-ID, når du afhenter dit armbånd.

o Arbejder du 8 timer sidst på ugen, kan du stadig få dit medhjælper-armbånd påsat allerede fra onsdag. Dags armbånd/koncert armbånd udleveres før på selve koncertdagen. (I medhjælper registrering eller dankort/info vogn)

o Møder du ikke op til din vagt og opnår dermed ikke kravet på de 8 timer, sender Bork Festival en faktura på 650 kr. til dig.

• Mulighed for opgradering af optjent dagsbillet til partout for 750 kr. Dette aftales med din formand. Hvis du arbejder 8 timer, kan du få gratis overnatning på festival-camp eller medhjælper camp. Overnatning på Camp Deluxe kan købes på festivalen i INFO/DANKORT vognen til 300 kr. pr person og 465 kr. pr campingvogn uden fortelt. Der skal tages forbehold for udsolgt før festivalen.

o Samlever, der ikke hjælper på festivalen, kan bo på medhjælper-camp for 150 kr. (betales i INFO/DANKORT)

o Børn under 15 år kan gratis bo på medhjælper camp Samlever og børn skal tilmeldes ved din formand Campingvogn på medhjælper camp skal tilmeldes ved din formand. • Alle medarbejdere er dækket af en arbejdsskadeforsikring, der dækker personskader. Den dækker ikke private ting.

• Medarbejderfest den sidste lørdag i september (28/9-2024) • En masse sjov og en masse hårdt arbejde KRAV TIL DIG SOM MEDARBEJDER: 2024

• Når du møder på vagt, skal du henvende dig i medarbejder-registreringen – hvor du får udleveret din t-shirt og får armbånd på samt madbillet. Det er også her, du får udleveret din dagsbillet (på selve koncertdagen), hvis du har 8 timer eller derover.

• Du skal vide, hvor du skal arbejde og hvem din formand/klub er.

• Du skal være klar på din arbejdsplads 10 min. før din vagt begynder.

• Du må ikke være beruset på din vagt – sker dette, bliver du bortvist og du får dit armbånd klippet.

• Bliver du syg, inden din vagt starter, skal du give besked dig til din formand. Har du fået armbånd på, skal dette naturligvis klippes.

• Der må IKKE udskænkes øl, vin eller spiritus til personer under 18 år! Bed om at se ID, hvis du er i tvivl – hellere en gang for meget end en gang for lidt.

• Al parkering foregår på medarbejder-parkeringspladsen (på marken ved Legeland)

o Se oversigt over pladsen her https://borkfestival.dk/info/festivalkort

Er der noget du er i tvivl om – så tøv ikke med at kontakte din formand… RIGTIG GOD VAGT!

Med festivalhilsen Administrationen - admin@borkfestival.dk

 Ulrik Laursen 



Hvor kunne du tænke dig at arbejde?
     
Frivillig på Bork

GENEREL INFO /REGLER /RETTIGHEDER FOR MEDARBEJDERE ALLE MEDARBEJDER SKAL LÆSE DENNE GENERELLE INFO INDEN DE MØDER PÅ VAGT

Kære medarbejder Så er vi på banen igen… Vi glæder os enormt meget til at afvikle en helt fantastisk festival sammen med dig Uden dig og alle andre medarbejdere ville festivalen ikke kunne eksistere. Vi håber, du får en god vagt og at du vil være med til at værne om vores gode ry som en professionel afviklet festival. Som medarbejder på Bork Festival får du følgende som tak for hjælpen:

• 1 festival t-shirt – det er ikke et krav du bruger den på festivalen.

• Plads-armbånd gældende til festivalpladsen alle 4 dage.

• Vi sørger for mad og drikke til dig, når du er på vagt. Du får udleveret en mad-billet, når du tjekker ind på din vagt. Husk at tjekke ind hver dag i medarbejder registrering for at modtage din mad-billet. Spisetider kan ses i infomappen på dit arbejdssted. Der serveres frokost og aftensmad (ikke morgenmad)

• Hvis du arbejder 8 timer eller derover, får du 1 stk. valgfri dagsbillet til koncert- teltet. Dette aftales med din formand. Billetten kan ikke overdrages til andre. Du skal medbringe gyldig BILLED-ID, når du afhenter dit armbånd.

o Arbejder du 8 timer sidst på ugen, kan du stadig få dit medhjælper-armbånd påsat allerede fra onsdag. Dags armbånd/koncert armbånd udleveres før på selve koncertdagen. (I medhjælper registrering eller dankort/info vogn)

o Møder du ikke op til din vagt og opnår dermed ikke kravet på de 8 timer, sender Bork Festival en faktura på 650 kr. til dig.

• Mulighed for opgradering af optjent dagsbillet til partout for 750 kr. Dette aftales med din formand. Hvis du arbejder 8 timer, kan du få gratis overnatning på festival-camp eller medhjælper camp. Overnatning på Camp Deluxe kan købes på festivalen i INFO/DANKORT vognen til 300 kr. pr person og 465 kr. pr campingvogn uden fortelt. Der skal tages forbehold for udsolgt før festivalen.

o Samlever, der ikke hjælper på festivalen, kan bo på medhjælper-camp for 150 kr. (betales i INFO/DANKORT)

o Børn under 15 år kan gratis bo på medhjælper camp Samlever og børn skal tilmeldes ved din formand Campingvogn på medhjælper camp skal tilmeldes ved din formand. • Alle medarbejdere er dækket af en arbejdsskadeforsikring, der dækker personskader. Den dækker ikke private ting.

• Medarbejderfest den sidste lørdag i september (28/9-2024) • En masse sjov og en masse hårdt arbejde KRAV TIL DIG SOM MEDARBEJDER: 2024

• Når du møder på vagt, skal du henvende dig i medarbejder-registreringen – hvor du får udleveret din t-shirt og får armbånd på samt madbillet. Det er også her, du får udleveret din dagsbillet (på selve koncertdagen), hvis du har 8 timer eller derover.

• Du skal vide, hvor du skal arbejde og hvem din formand/klub er.

• Du skal være klar på din arbejdsplads 10 min. før din vagt begynder.

• Du må ikke være beruset på din vagt – sker dette, bliver du bortvist og du får dit armbånd klippet.

• Bliver du syg, inden din vagt starter, skal du give besked dig til din formand. Har du fået armbånd på, skal dette naturligvis klippes.

• Der må IKKE udskænkes øl, vin eller spiritus til personer under 18 år! Bed om at se ID, hvis du er i tvivl – hellere en gang for meget end en gang for lidt.

• Al parkering foregår på medarbejder-parkeringspladsen (på marken ved Legeland)

o Se oversigt over pladsen her https://borkfestival.dk/info/festivalkort

Er der noget du er i tvivl om – så tøv ikke med at kontakte din formand… RIGTIG GOD VAGT!

Med festivalhilsen Administrationen - admin@borkfestival.dk

 Ulrik Laursen 

Navn Beskrivelse Ledige pladser  
Administrationsgruppen Frivillige der hjælper i administration Optaget  
Bar koordinator Ansvarlig for alle bar Optaget  
Baropbygger Ledige pladser  
Billetten Ledige pladser  
Cafe rolig Ledige pladser  
Camp. Safety Camp. ansvarlige Optaget  
Campguider 1-TFGF Tarm Foursum Ledige pladser  
Campguider 2 - NNFK NNFK Ledige pladser  
Campguider 3 - Gårde Ledige pladser  
Dankort og info Ledige pladser  
Det Irske telt Ledige pladser  
EL Optaget  
Fadølsbar Ledige pladser  
Festivalguider De grønne veste Ledige pladser  
Foderbrættet Spise sted Ledige pladser  
FOND BHMF Optaget  
Forældre gruppe Kontrol og Guide teltet Ledige pladser  
Go`nat Pølsen Æ slutter Ledige pladser  
Havnebaren Ledige pladser  
HS rengøring Prof. Toilet rengøring Optaget  
Hundevagter Ledige pladser  
It-netværk Netværk på pladsen Ledige pladser  
Kabyssen Spisested Ledige pladser  
Klaus Sikkerhedsgruppe Spydspidser, Campguider, Festivalguider, Samarittervagt og Hundevagter Ledige pladser  
Koncertbaren Store telt Ledige pladser  
Kræmmere Kræmmere Optaget  
Lager Køl/Frost - Nonfood Ledige pladser  
Ledelsesgruppe Optaget  
Maja`s hjælpere Ledige pladser  
Martins CREW ADHOC gæster Ledige pladser  
Mchanga Bar Juicebar m.m Ledige pladser  
Medarbejderbespisning Ledige pladser  
Medhjælperregistrering Ledige pladser  
Miljø & Affaldshåndtering Ledige pladser  
Morgenoprydning - Camp Ledige pladser  
Myggen NNFK Ledige pladser  
Myggen 2 Ådum Idrætsforening Ledige pladser  
Nedtagning af hegn-IK Vest Ledige pladser  
Non Food Ledige pladser  
Nye Frivillige Gruppe til at håndtere nye frivillige Ledige pladser  
Oprydning camp torsdag-søndag Lem Spejder Ledige pladser  
Oprydning efter festivalen Ledige pladser  
Oprydning søndag Ledige pladser  
Oprydning søndag plads Sdr. Spejder Ledige pladser  
Opsætning og nedtagning plads Ledige pladser  
Opsætning og oprydning Ledige pladser  
Opstilling havnebar, irsk, grill Ledige pladser  
Opstilling koncerttelt Ledige pladser  
Opstilling Myggen, hegn mm Ledige pladser  
Parkering MOT Friskole Ledige pladser  
Pedeller Hjælp små opgaver Ledige pladser  
Pengevognen Ledige pladser  
Plovmanden Lounge | Buffet Ledige pladser  
Presse Ledige pladser  
Riggere Optaget  
Scene Ledige pladser  
Spydspidserne (Sikkerhed) De gule veste Ledige pladser  
Storkøkken Ledige pladser  
Svineriet Spisested Ledige pladser  
Toiletter camp Troldhede Gif Ledige pladser  
Toiletter(vip)og festplads Sdr. Vium Spejder Ledige pladser  
Ude Wellness Privat Ledige pladser  
VIP gæste telt Ledige pladser  
VIP backstage Kunstnere Ledige pladser